Incentives maken zowel de 2021 Chevrolet Bolt EV als de 2021 Ford Mustang Mach-E gelijk aan of minder als de 2022 Bolt EV en EUV, respectievelijk. GM heeft een oplossing voor 2017-2019 Bolt EV-modellen en hun gehobbelde opladen. Mercedes zegt nee tegen een volledig elektrische tijdlijn. En Hyundai begint serieus te worden met het leasen van batterijen. Dit en meer, hier bij Green Car Reports.

 

 

Als u geïntrigeerd bent door de prijsverlaging die wordt gegeven aan de aanstaande 2022 Chevrolet Bolt EV (en EUV) die deze zomer arriveert, hoeft u misschien niet te wachten; kortingen hebben ondertussen de 2021 Bolt EV gezoet tot een nog betere deal. En de huidige prikkels voor de Ford Mustang Mach-E-uitdaging 2022 Bolt EUV-prijzen.

 

En in meer Bolt EV-nieuws heeft Chevrolet een terugroepupdate gegeven over de 2017-2019 Bolt EV-modellen die het advies kregen om slechts 90% op te laden vanwege brandrisico. GM heeft een softwarematige oplossing voor het probleem, zegt hij, met implementatie vanaf april.

 

Hoewel veel autofabrikanten doelen hebben opgesteld om volledig elektrisch te gaan, doet Mercedes-Benz dat niet. De CEO van moederbedrijf Daimler wil geen datum vastleggen op het einde van de verkoop van gas en diesel, omdat ze een ‘geldautomaat’ zijn waarmee toekomstige elektrische voertuigen kunnen worden gefinancierd.

 

Hyundai heeft aangekondigd batterijleasing te onderzoeken als een manier om de prijzen van elektrische voertuigen te verlagen en om het hergebruik van batterijpakketten na gebruik in voertuigen te coördineren. Alle tekenen wijzen op een plan dat de productiegigant wil opschalen.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *